نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و النصر(۱۱ خرداد ۱۴۰۳)| آبی‌های ریاض فاتح همه چیز ستاره مدنظر پرسپولیس سرباز است!| ملوان خوشحال از قوانین سازمان لیگ ویدیو گل سردار آزمون به میلان در بازی دوستانه ترکیب پرسپولیس مقابل مس رفسنجان| آخرین ترکیب برای قهرمانی؟ کنایه تند نکونام به اوسمار در نشست خبری+ ویدیو| من هم اگر... ساعت و تاریخ بازی استقلال و پیکان| امیدوار به توقف پرسپولیس ساعت و تاریخ بازی پرسپولیس و مس رفسنجان| یک گام تا قهرمانی سرخ‌ها فشار مضاعف مجیدی روی نکونام با انتشار یک استوری! ترکیب احتمالی استقلال مقابل پیکان بازی پیکان و استقلال همچنان در دستگردی| تغییری در کار نیست رهبری‌فرد: استقلال و پرسپولیس هر دو لایق قهرمانی هستند حمایت هلدینگ خلیج فارس از نکونام موسوی: از سرخابی‌ها فقط رنگ پیراهنشان باقی مانده واکنش‌ها به تمارض عجیب دروازه‌بان استقلال شاگردان محرم نویدکیا در پی قهرمانی استقلال! دو داور کشتی ایران در المپیک پاریس بازگشت نیستلروی به جزیره پیروزی مقصودلو در شطرنج آزاد قزاقستان علیپور اولین خرید پرسپولیس؟ تلاش شاهی برای درخشش در پاریس
سرخط خبرها

سرنوشت پیراهن رونالدو برای فاطمه حمامی چه شد؟+ ویدئو

  • کد خبر: ۱۸۵۳۹۳
  • ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۳
  • ۱
سرنوشت پیراهن رونالدو برای فاطمه حمامی چه شد؟+ ویدئو
پیراهنی که رونالدو برای هنرمند پرسپولیسی امضا کرده بود، در نهایت به وی رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، توضیح باشگاه پرسپولیس درباره پیراهن اهدایی به «فاطمه حمامی» که با حاشیه های فراوانی همراه شد، در شرایطی منتشر شد که گفته می شود بالاخره لباس به فاطمه حمامی تحویل شد.

مسئولان باشگاه پرسپولیس قبل از اینکه مقدمات دیدار رونالدو با فاطمه حمامی فراهم شود با مسئولان النصر جلسه‌ای داشتند که دو دست لباس رونالدو از طرف تیم عربستانی به باشگاه پرسپولیس اهدا می‌شود.
زمانی که فاطمه حمامی به دیدار رونالدو رفت این بازیکن و باشگاه النصر کیتی برای اهدا همراه نداشتند و مسئولان پرسپولیس همان لباس اهدایی باشگاه النصر را برای امضا و هدیه به هنرمند معلول در اختیار رونالدو قرار دادند.
بعد از اتمام این دیدار خانواده فاطمه حمامی کیت سورمه‌ای رنگ را همراه خود می‌برد و مسئولان پرسپولیس بعد از بازی متوجه می‌شوند که کیت زرد رنگ که امضای رونالدو روی آن حک شده و آن را تقدیم این هنرمند کرده جا مانده است.
در تماسی که مسئولان پرسپولیس با خانواده حمامی می‌گیرند این موضوع را اطلاع می‌دهند و امروز قرار است یکی از اعضای خانواده این بانوی هنرمند در باشگاه حاضر شود تا کیت زرد رنگ را تحویل بگیرد.

ویدئو تحویل پیراهن رونالدو به فاطمه حمامی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ماندانا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۲
0
0
چرا ازش گرفتن که بعدا پس بدن ؟ این میراهن دوم که بهش دادن جعلیه و بعدا از روی پیراهن اصلی تو این فاصله کپی شده ، آه این دختر معلول اینارو میگیره
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->